Vi besvarar mail så fort vi kan under kontorstid på vardagar.
Har du frågor som rör utbud, produkter eller annat i vår fysiska butik, vänligen kontakta oss via mail: info@lowinas.se
Varan är då tyvärr slut, följ oss gärna på facebook och instagram där vi lägger upp direkt när det kommer in nya leveranser.
Maila då info@lowinas.se
Vid frågor om din faktura eller ditt delbetalningskonto (ej produktfrågor) hänvisar vi till Klarna. Du når dem via
telefonnummer 08-120 120 10 eller info@klarna.com. Du kan alltid hitta dina fakturor via Mitt Klarna. Där kan du även
förlänga ditt förfallodatum med 10 dagar.
Du kan spåra din order på Postnords hemsida (HÄR) med hjälp av ditt kollinummer som du fick i ditt leveransmail.
Mailet kan hamna i din skräppost, så kolla även där.
Har du inte fått din sms-avisering? Det fungerar lika bra att hämta ut ordern med ditt kollinummer. Glöm ej din
legitimation, bud visar båda leg.
Vi registerar din retur inom 7 arbetsdagar från det att vi mottagit den. Klarna skickar då en uppdaterad faktura via mail till dig. Du kan
även se din uppdaterade faktura på Mitt Klarna.
Om du vill betala din faktura innan vi har behandlat din retur så drar du av beloppet för varan/-orna du har retunerat. Tänk på att lägga
till 59 kronor om du har gjort en retur.
Har du retunerat allt drar du endast av kostnaden för varorna. Har du däremot gjort ett byte så är returfrakten gratis.
Tänk på att du själv kan flytta fram din fakturas förfallodatum hos Klarna genom att logga in här.
Vid ett byte så lägger du själv en helt ny beställning i webbshoppen. Du fyller i ditt första ordernummer och namn högst upp
på retursedeln.
Längre ner kryssar du i rutan för byte och skriver i ditt nya ordernummer som du fick med i din nya beställningen.
Du hittar all info på din retursedel och i våra köpvillkor.
Vi har 1-4 arbetsdagars leveranstid, men vi skickar alltid så fort som möjligt!
Tyvärr är detta inget du kan göra själv. Men mejla oss på info@lowinas.se så kan vi hjälpa er så länge er order inte
blivit behandlad.
När vi har mottagit din beställning skickas en bekräftele automatiskt till din mailadress. Var alltid noga med att
kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse.
Om du inte har fått din orderbekräftelse inom 3 arbetsdagar, vänligen kontakta vår kundtjänst,
info@lowinas.se
Din faktura mailas ut till den mailadress som anges när beställningen läggs, samma dag som beställningen går ut från oss. Var alltid
noga med att kontrollera att din mailadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven betalning.
Du kan alltid hitta alla dina fakturor via Mitt Klarna.
Lowina's AB
Org.nr 559023-7417
Företagshusvägen 11
244 93 Kävlinge
Kundtjänst
Vardagar kl. 10-17